top of page

Samen genieten met je paard.


Helaas is dit voor velen gewoon een droom en zijn er toch wel wat problemen in de omgang met elkaar. Jullie begrijpen elkaar niet en daardoor is je paard afstandelijk en wilt hij liever niet dat je hem komt halen uit de wei, hij loopt het liefst weg van jou. Hij heeft geen zin om samen te werken met jou en sluit zich af. Of hij schrikt snel van nieuwe dingen waardoor een buitenrit altijd heel spannend wordt en je hoopt dat jullie weer veilig thuis aankomen. Misschien loopt jouw paard over jou heen en heeft hij geen respect voor jou? Wordt de omgang met jou paard gevaarlijk en houdt hij helemaal geen rekening met jou?

Wat zou het toch fantastisch zijn dat jij en je paard elkaar begrijpen en feilloos aanvoelen. Geen woorden zijn meer nodig, alles gaat op de kleinste hulpen wat niemand anders ziet. Samen met je paard vormen jullie een eenheid die zo sterk is dat jullie alles overwinnen. Heerlijke buitenritten, samen spelen in de wei, rijden zonder zadel en hulpmiddelen, (zonder zweep, sporen of hulpteugels). Jouw paard staat al klaar om samen met jou aan de slag te kunnen gaan. Jullie verbinding is zo sterk dat jullie zelfs samen kunnen dansen! Door en door vertrouwen in elkaar en volledig respect! Jullie voelen elkaar aan en versterken jullie innerlijke kracht! Samen groeien jullie verder uit en halen de mooiste en beste versie uit elkaar. Puur samenspel en genieten!

Weet je dat ook jij dit kan bereiken samen met je paard? Ik help jullie om ook die sterke en mooie verbinding te krijgen en dat jullie samen weer kunnen genieten van elkaar!

Ik zal naar jou en je paard toe komen, zodat ik jullie de hulp kan bieden op je eigen thuislocatie waar jullie je het prettigst voelen. Ik leer jou de taal van het paard te begrijpen en geef jou de juiste hulp hoe jij weer op een prettige en veilige manier met je paard kan omgaan en communiceren. Ik zal ook jouw paard ondersteunen en begeleiden en vanuit deze positie zal ik jullie weer op de juiste weg brengen. Je krijgt de volle ondersteuning van mij waar jij het nodig hebt en de begeleiding wordt altijd aangepast aan jullie persoonlijke wensen en behoefte.

Als extra bonus zal ik een persoonlijkheids analyse maken van jouw paard zodat jij jouw paard nog beter leert begrijpen en op de juiste manier met hem kan omgaan. Tevens krijg je tijdens de sessies ook een groot deel zelfontwikkeling mee, waardoor jij jezelf beter leert kennen en ook jouw eigen innerlijke kracht kan ontwikkelen. Ik geef jullie de harmonie en balans terug!

Ik reis door heel Nederland en Belgie, maar let op als je mijn hulp wilt en om teleurstelling te voorkomen, wacht dan niet te lang met het maken van een afspraak. Ik ben veel op pad en moet je wel kunnen inplannen op bepaalde routes of dagen wat voor ons allebei goed uitkomt.

Stuur een mail naar: info@amorfati.life

of bel ‘s avonds of via whats-ap naar telnr: +31 (0) 681 013 092 Sandra Habets. Amor Fati Equine.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page